Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Σπυριδούλα - Ο Μπάμπης ο φλου @ ΔΙΑΣΩΣΗ ΠΑΡΚΟΥ "Κ. ΛΙΑΡΟΥ" ΖΕΦΥΡΙ

Βίντεο :
Σπυριδούλα - Ο Μπάμπης ο φλου
ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ "Κ. ΛΙΑΡΟΥ" ΣΤΟ ΖΕΦΥΡΙ, Τρίτη 30 Ιουνίου 2009.


Πληροφορίες για το σκοπό της εκδήλωσης διαβάστε στο αρχικό ποστ με κλικ εδώ.
(Κλικ στο "Διαβάστε τη συνέχεια..." για τους στίχους και φωτογραφίες)
...
---
Στίχοι: Παύλος Σιδηρόπουλος
Μουσική: Παύλος Σιδηρόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Παύλος Σιδηρόπουλος

Μια ιστορία θα σας πω
για το Μπάμπη το Μπάμπη τον φλου
που του λεγες βρε Μπάμπη τι τρέχει εδώ
σού λεγε φλου, φίλε μου όλα είναι φλου

Πάντα πιωμένος κι άνεργος
ήταν ωραίος ο Μπάμπης ο φλου
μουρμούραει μόνος και διαρκώς
σού λεγε φλου, φίλε μου όλα είναι φλου

Πείραζε όποιον του ρχότανε
χωρίς να το σκεφτεί
κι άμα ψιλοβαριότανε
άραζε όπου βρισκε να λιαστεί

Πείραζε όποιον του ρχότανε
χωρίς να το σκεφτεί
κι άμα ψιλοβαριότανε
άραζε όπου βρισκε να λιαστεί

Πείραζε τις μελαχρινές
ήταν ωραίος, ο Μπάμπης ο φλου
τσιμπολογούσε τις ξανθές
ήταν ωραίος, ο Μπάμπης ο φλου

Κι όταν τον μπουζουριάζανε
ψόφιος κοριός ο Μπάμπης ο φλου
κι αν τον πολυρωτάγανε
σού λεγε φλου, φίλε μου όλα είναι φλου

Πείραζε όποιον του ρχότανε
χωρίς να το σκεφτεί
κι άμα ψιλοβαριότανε
άραζε όπου βρισκε να λιαστεί
--

---
Φωτογραφίες










---
Σχετικά λινκ
Magic de Spell - Εμένα οι φίλοι μου @ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ "Κ. ΛΙΑΡΟΥ" ΣΤΟ ΖΕΦΥΡΙ

Magic de Spell - Φώναξε (Διακοπές στο Sarajevo) @ ΔΙΑΣΩΣΗ ΠΑΡΚΟΥ "Κ. ΛΙΑΡΟΥ" ΖΕΦΥΡΙ

Σπυριδούλα - Πού να γυρίζεις @ ΔΙΑΣΩΣΗ ΠΑΡΚΟΥ "Κ. ΛΙΑΡΟΥ" ΖΕΦΥΡΙ

Σπυριδούλα - Νάυλον ντέφια και ψόφια κέφια @ ΔΙΑΣΩΣΗ ΠΑΡΚΟΥ "Κ. ΛΙΑΡΟΥ" ΖΕΦΥΡΙ