Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Σπυριδούλα - Μου 'πες θα φύγω @ ΔΙΑΣΩΣΗ ΠΑΡΚΟΥ "Κ. ΛΙΑΡΟΥ" ΖΕΦΥΡΙ

Βίντεο :
Σπυριδούλα - Μου 'πες θα φύγω
ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ "Κ. ΛΙΑΡΟΥ" ΣΤΟ ΖΕΦΥΡΙ, Τρίτη 30 Ιουνίου 2009.


Πληροφορίες για το σκοπό της εκδήλωσης διαβάστε στο αρχικό ποστ με κλικ εδώ.
(Κλικ στο "Διαβάστε τη συνέχεια..." για τους στίχους και φωτογραφίες)
...
---
Στίχοι: Παύλος Σιδηρόπουλος
Μουσική: Παύλος Σιδηρόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Παύλος Σιδηρόπουλος

Μου 'πες θα φύγω χτες το βράδυ ξαφνικά
Απλώς κουράστηκα, δε φταίω για ολ'αυτά
Θεέ μου δε θέλει, το βλέπω καθαρά
Κι όλα, γίνανε Θεέ μου τόσο, μα τόσο ξαφνικά

Σηκώθηκα μονάχος το πρωί
Χωρίς καφέ, χωρίς τσιγάρο και ψυχή
Θεέ μου το ξέρω, τώρα είμαι μοναχός
Κι όμως, θα γυρίσει πάλι, δεν μπορεί να κάνει αλλιώς

Το ξέρω είναι λίγο δύσκολο μα εγώ
Στο λέω μπορούσα να περιμένω, και μπορώ
Βλέπεις οι δυο μας μόνοι δε νιώσαμε ποτέ
Τώρα πες μου ποιον, πες μου ποιον θα'χεις να τα λες
---
---
Φωτογραφίες










---
Σχετικά λινκ
Magic de Spell - Εμένα οι φίλοι μου @ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ "Κ. ΛΙΑΡΟΥ" ΣΤΟ ΖΕΦΥΡΙ

Magic de Spell - Φώναξε (Διακοπές στο Sarajevo) @ ΔΙΑΣΩΣΗ ΠΑΡΚΟΥ "Κ. ΛΙΑΡΟΥ" ΖΕΦΥΡΙ

Σπυριδούλα - Πού να γυρίζεις @ ΔΙΑΣΩΣΗ ΠΑΡΚΟΥ "Κ. ΛΙΑΡΟΥ" ΖΕΦΥΡΙ

Σπυριδούλα - Νάυλον ντέφια και ψόφια κέφια @ ΔΙΑΣΩΣΗ ΠΑΡΚΟΥ "Κ. ΛΙΑΡΟΥ" ΖΕΦΥΡΙ

Σπυριδούλα - Ο Μπάμπης ο φλου @ ΔΙΑΣΩΣΗ ΠΑΡΚΟΥ "Κ. ΛΙΑΡΟΥ" ΖΕΦΥΡΙ