Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Χάρις Αλεξίου - Ο άνθρωπός μου - Live στο Αλ Τσαντίρι Νιουζ

Βίντεο: Χάρις Αλεξίου - Ο άνθρωπός μου - Live στο Αλ Τσαντίρι Νιουζ 24 Νοέμβρη 2009.

Στίχοι - Μουσική : Χάρις Αλεξίου
Από το νέο CD ''Η αγάπη θα σε βρεί όπου και να σαι.''

Lyrics - Στίχοι:
Θα 'ερθει μια φορά να νιώσω πως κι εγώ ανήκω κάπου.
Θα έρθει σαν θεός, άνθρωπος καθαρός κι εγώ η σκιά του.
Θα μου κρατάει σφιχτά-σφιχτά το χέρι,
και λόγια καθαρά μόνο θα μου φέρει.

Θα γνωρίσω έναν άνθρωπο που λέει ναί και το εννοεί.
Να γυρίζω το κεφάλι και να μένει το χαμόγελό του εκεί.
Μες στα μάτια να τον βλέπω να'χει λόγο, να'χει μπέσα.
Να νυχτώνει, να χαράζει και να πέφτω πάντα μέσα.

Μες στα μάτια να τον βλέπω και να μένω ο εαυτός μου,
να το λέω να το εννοώ πως είναι αυτός ο ανθρωπός μου.
Κι αν πέρασα πολλά, μπορώ σε μια στιγμή να τα διαγράψω.
Μπορώ να του δοθώ, να του παραδοθώ κι ας ξανακλάψω.
Φτάνει για μια φαρά αυτός να φέρει, δυο λόγια καθαρά στο άδειο μου το χέρι.

Να γνωρίσω εναν άνθρωπο που λέει ναι και το εννοεί,
να γυρίζω το κεφάλι και να μένει το χαμογελό του εκεί,
να έχω λόγο να του δίνω και να παίρνω απο εκείνον την μπέσα.
Να χαράζει, να νυχτώνει και να πέφτω πάντα μέσα.

Μες στα μάτια να τον βλέπω και να μένω ο εαυτός μου.
Να το λέω να το εννοώ πως είναι αυτός ο ανθρωπός μου.
Πέρασα πολλά, μπορώ σε μια στιγμή να τα διαγράψω...
θέλω να του δοθώ, να του παραδοθώ κι ας ξανακλάψω...αρκεί,
να γυρίζω το κεφάλι και να μένει το χαμογελό του εκεί....εκεί




------------------

Φωτογραφίες